Konečně víc proudu. ČEZ vyměnil kabely u rychlonabíječek, kde se většina aut nabíjela pomalu
Na vybraných dobíjecích stanicích od ČEZ, které názvem měly patřit mezi ty ultrarychlé, elektromobilisté často trávili více času, než by měli. Týkalo se to stojanů ABB Terra 184, kterých ČEZ instaloval na českém území pětadvacet. Poskytovaly výkon 180 kW, když se ale připojil kabel do vozu, nabíjecí výkon byl u většiny elektroaut hluboko pod touto úrovní. Obvykle okolo 70 kW, což významně prodlužovalo dobu, během které se auto nabíjelo.
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Prodej aut v Číně dál klesá i přes rostoucí zájem o elektromobily a hybridy
Prodej nových osobních automobilů v Číně se v srpnu meziročně snížil o 1,1 procenta na 1,92 milionu vozů. Pokles tak vykázal již p…
Kam míří ceny energií? I s fixem nejspíš spotřebitelé zaplatí víc
Elektřina i zemní plyn během letních měsíců nepatrně podražily. S blížící se zimou se dá očekávat, že ceny energií půjdou ještě mí…
Společnost Ekologické Zdroje Energie s.r.o. byla ukončena v systému CS OTE jako subjekt zúčtování v elektroenergetice
Ke dni 30. 9. 2024 byl v centrálním systému OTE ukončen účastník trhu - společnost Ekologické Zdroje Energie s.r.o. - jako subjekt…
Reuters: EU se ještě chystá snížit dodatečná cla na elektromobily z Číny
Evropská unie plánuje snížit konečná dodatečná cla na elektromobily z Číny, po zohlednění připomínek jednotlivých společností by m…
MG může nabídnout revoluční baterii během 12 měsíců, roky před konkurencí
Značka MG by již v příštím roce mohla uvést elektromobil osazený baterií s pevným elektrolytem, která je mnohými považována za dal…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.