Škoda Auto se poprvé stala čtvrtou nejprodávanější značkou v Evropě. Na podzim uvede na trh nové elektroauto
Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí dodávky zákazníkům o 3,8 procenta na 448 600 vozů. Poprvé se stala čtvrtou nejprodávanější značkou na evropském trhu. Prodeje v západní Evropě vzrostly o 9,8 procenta na 260 800 vozů, ve střední Evropě o 3,3 procenta na 95 800 aut. Škoda to v pátek oznámila v tiskové zprávě.
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
OPEC opět zhoršil výhled pro globální poptávku po ropě
Organizace zemí vyvážejících ropu (OPEC) snížila odhad celosvětové poptávky po ropě na letošní i příští rok. OPEC to dnes uvedl ve…
Prodej aut v Číně dál klesá i přes rostoucí zájem o elektromobily a hybridy
Prodej nových osobních automobilů v Číně se v srpnu meziročně snížil o 1,1 procenta na 1,92 milionu vozů. Pokles tak vykázal již p…
Společnost Ekologické Zdroje Energie s.r.o. byla ukončena v systému CS OTE jako subjekt zúčtování v elektroenergetice
Ke dni 30. 9. 2024 byl v centrálním systému OTE ukončen účastník trhu - společnost Ekologické Zdroje Energie s.r.o. - jako subjekt…
Reuters: EU se ještě chystá snížit dodatečná cla na elektromobily z Číny
Evropská unie plánuje snížit konečná dodatečná cla na elektromobily z Číny, po zohlednění připomínek jednotlivých společností by m…
MG může nabídnout revoluční baterii během 12 měsíců, roky před konkurencí
Značka MG by již v příštím roce mohla uvést elektromobil osazený baterií s pevným elektrolytem, která je mnohými považována za dal…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.