Škoda Auto se má co učit od koncernu Volkswagen víc než on od nás, říká šéf české automobilky
Mladoboleslavské automobilce se v posledních měsících daří skvěle, míří ale ještě výš. Do konce desetiletí se chce Škoda Auto držet mezi třemi největšími výrobci v Evropě a překonávat hranici jednoho milionu ročně produkovaných vozidel. Dopomoci jí k tomu má mimo jiné i model Octavia ve verzi plug-in hybrid, kterou po letech vrátí do své nabídky. V rozhovoru pro německý list Automobilwoche to řekl předseda představenstva Škody Klaus Zellmer.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Toyota, Honda i Nissan vyhlíží lepší zítřky. Trump sníží cla na japonské automobily
Americký prezident Donald Trump ve čtvrtek podepsal nařízení o zavedení nižších cel na japonské automobily. Dovozní clo klesne ze…
V Polsku testují vlaky na vodík. Přichází dopravní revoluce i do Krkonoš?
Na polské straně Krkonoš se děje něco nečekaného. V Dolním Slezsku, regionu s největším počtem neelektrifikovaných tratí v zemi, z…
Námluvy zafungovaly, Tchaj-wan z Česka udělá evropskou centrálu pro výrobu baterií a datových kabelů
Státní agentura CzechInvest, jejímž úkolem je do Česka lákat zahraniční investory a poskytovat jim podporu, loni na jaře otevřela…
Největší charita na světě. Kritici pochybují, že Komise udělá z Evropy jedničku v AI
Evropská unie chce být globálním lídrem v oblasti umělé inteligence a zvítězit v souboji o technologickou nadvládu nad USA i Čínou…
Korejci se po Dukovanech pouští do Srbska. Otestují šance na projekty jádra a vodíku
Jihokorejská společnost Korea Hydro & Nuclear Power (KHNP), která se úspěšně uchází o dostavbu české jaderné elektrárny Dukovany,…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.