Stellantis versus Volkswagen. V evropském autoprůmyslu se schyluje k boji koncernů o emise a miliardové pokuty
Pokud Evropská komise (EK) neustoupí, budou muset automobilky od příštího roku výrazně snížit emise vyráběných vozů. Jinak jim hrozí kvůli slabé poptávce po elektromobilech miliardové pokuty v eurech. Elektroauta podstatně snižují průměrná čísla emisí všech vyrobených vozů, především těch na benzin a naftu. V Evropě ale zájem o elektroauta stagnuje.
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Korejský prezident přiveze giganty. Samsung chce postavit továrnu na baterie, Hyundai plánuje expanzi
Třídenní návštěva jihokorejského prezidenta Jun Sok-jola v Česku má být milníkem v našich vztazích s Jižní Koreou. Juna, který do…
Ceny ropy po zprávě o zásobách klesají, Brent je těsně nad 73 USD za barel
Ceny ropy na světových trzích po několika dnech růstu klesají. Kolem 18:30 SELČ severomořská ropa Brent odepisovala 0,8 procenta z…
Emisné pravidlá sa zmenia: Slovensko zavedie nový systém obchodovania s kvótami
Na Slovensku sa zavedie nový systém obchodovania s emisnými kvótami skleníkových plynov. Prvýkrát sa do rozsahu jeho pôsobnosti za…
Volkswagen a SAIC chcú zatvoriť fabriku v Číne, kde sa vyrábajú aj vozidlá českej Škody
Nemecký automobilový koncern Volkswagen a jeho najstarší čínsky partner SAIC Motor plánujú v reakcii na slabnúci dopyt po automobi…
Skupina ČEZ sice upsala obří emisi udržitelných dluhopisů za 17,5 miliardy korun, ale za draho
Během letních měsíců, v červnu a září, energetická skupina ČEZ vydala rovnou dvě emise udržitelných dluhopisů. Začátkem září proda…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.