Po prodeji nevrací přeplatky. ERÚ řeší stížnosti klientů na dodavatele energií
Na Energetický regulační úřad (ERÚ) se v poslední době obracejí spotřebitelé, kterým dodavatelé nevracejí přeplatky z vyúčtování. Navíc výrazně přibylo situací, kdy je tito obchodníci převedli na jiného dodavatele v rámci tzv. prodeje závodu. Pro tyto případy pak platí, že kupující přebírá všechny smluvní závazky, a přeplatky je tudíž nutné vymáhat po něm.
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Tretí blok v Mochovciach je niekoľko dní mimo prevádzky, hlásia poruchu
Najmladší slovenský jadrový blok dočasne odstavili. Potvrdila to dnes hovorkyňa Slovenských elektrární Oľga Baková. Dôvodom je por…
Sdělení pro účely regulace cen tepelné energie na rok 2025 - referenční cenová metoda
ERÚ zveřejňuje pro účely regulace cen tepelné energie podklady pro stanovení referenční ceny elektřiny a tepla dle bodu (2) příloh…
Přechod z uhlí na nové zdroje je nutný, ale bez pečlivého plánu Česku hrozí problémy
Přechod z uhelných zdrojů na nové zdroje energie je nevyhnutelný krok, česká energetika teď ale musí vyřešit problém, jak přejít z…
Analytici: Globální trhy čeká brzy největší příliv zkapalněného zemního plynu
Globální trhy čeká už brzy největší příliv dodávek zkapalněného zemního plynu (LNG), což bude mít rozsáhlé a trvalé dopady. Nové d…
Studie: Domácnosti protopí polovinu nákladů na energie zbytečně, chybí zateplení
České domácnosti protopí kvůli špatnému stavu domů víc než polovinu svých nákladů na energie zbytečně. Za energie utratí téměř 190…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.