Huawei o budoucnosti akumulace: technologie, překážky a řešení – část II
Vaše úložiště využívá tzv. LFP články. Proč právě tuto technologii? Používáme LFP články – lithium-železo-fosfát – protože dnes představují standard v oblasti stacionárních baterií. Tento typ chemie je nejbezpečnější variantou dostupnou na trhu. Na rozdíl od jiných typů, například NMC článků (nikl-mangan-kobalt), mají LFP baterie vyšší tepelnou stabilitu a výrazně nižší riziko vzniku požáru.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Tesla v Evropě testuje samořiditelná auta. Podívejte se, ve kterých městech
Americký výrobce elektromobilů Tesla v Evropě testuje systém plně autonomního řízení. Automobilka systém plánuje zpřístupnit zákaz…
ČEZ v Bavorsku postaví své dosud největší bateriové úložiště. Vyjde na miliardu
Německá energetická společnost Belectric, kterou stoprocentně ovládá polostátní skupina ČEZ, plně vstupuje na trh energetické flex…
Volvo Cars jako první na světě! Sází na téměř bezemisní recyklovanou ocel od SSAB
Průlomová dohoda švédského výrobce s ocelářským gigantem nejen sníží emise, ale má potenciál nakopnout celý automobilový průmysl.…
Vyrábame čerpadlá, no kúrime plynom. Slovensko si podkopáva zelený priemysel
Aj keď má Slovensko silnú výrobnú základňu v oblasti tepelných čerpadiel, daňová politika a dotácie deformujú trh v prospech plynu…
Baterie z elektromobilů rozemelou na prášek. Kapacitu ale ještě nenaplnili
Nejdřív vybít, rozebrat, pak rozemlít. Baterie z elektromobilů, solárů či elektrokol z Česka a dalších zemí putují na recyklaci i …
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.