Bezemisní náklaďáky a autobusy: EU chce dekarbonizovat těžkou dopravu, je nutné budovat infrastrukturu
Evropští zákonodárci dosáhli dohody, která stanovuje ambiciózní cíle pro snižování emisí CO2 u nákladních automobilů a autobusů. Dohodnutý harmonogram implementace nutných změn je ale poměrně náročný, a to především z důvodu zatím nedostatečné infrastruktury a dalších klíčových podmínek.
![Bezemisní náklaďáky a autobusy: EU chce dekarbonizovat těžkou dopravu, je nutné budovat infrastrukturu](https://energy-hub.cz/image/thumbnail/md/https://e-hub.cz/img/res/emise/3549-2020-03-0058-art-r1.jpg)
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Švýcaři staví hydroplán na vodíkový pohon s doletem 600 km
Švýcarský startup JEKTA, který se zabývá využitím čisté energie v letectví, oznámil partnerství s americkým vývojářem pohonných je…
Klimatické změny ohrožují úložiště uhlíku v evropských lesích. Pomoci může „asistovaná migrace“
Pouhé navýšení výsadby stromů v Evropě nebude stačit k účinnému boji proti změně klimatu a zachování kontinentální pozemní uhlíkov…
Ekologické organizace poukazují na překračování emisního limitu v Počeradech
Ekologické organizace v čele s Hnutím DUHA poukazují na to, že uhelná elektrárna Počerady na Lounsku porušuje zákon. Podle nich př…
Vodík může pohánět i motocykly, Kawasaki už testuje prototyp
Značka Kawasaki veřejnosti poprvé představila svůj prototyp motocyklu využívajícího k pohonu spalování vodíku. Na trhu by se mohl…
Revize směrnice regulující látky znečišťující životní prostředí
Dne 15. července 2024 byla v Úředním věstníku Evropské unie zveřejněna Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU), kterou se mění…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.