Evropa nemusí být automobilovou mocností, ale je třeba rozvíjet jiný průmysl, říká ekonom DRFG
Zahraniční obchod má být vždy win-win situace, ale Evropa v současné době tahá za kratší konec provazu. Jak ve vztahu se Spojenými státy, kterým se daří růst mnohem rychleji, tak i ve vztahu s Čínou. Přívalu levných elektroaut z východu se Evropa brání vyššími cly. Hlavní ekonom české investiční skupiny DRFG Martin Slaný posilování cel kritizuje. „Měli bychom spíš tlačit na Čínu v rámci struktur Mezinárodního měnového fondu a obchodních dohod z devadesátých let, kterých je Čína také součástí,“ tvrdí.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Kraj Vysočina letos přispěje na stavby vodovodů a kanalizací 185 milionů korun
Kraj Vysočina letos přispěje na stavby kanalizací, čistíren odpadní vody, vodovodů a dalších vodohospodářských staveb 185 miliony…
Dombrovskis: EU navrhne skupině G7 snížení cenového stropu na ruskou ropu
Evropská unie navrhne ministrům financí skupiny ekonomicky vyspělých zemí G7 snížení cenového stropu na ruskou ropu přepravovanou…
Švédi zabalili biznis na Slovensku. Zostalo po nich auto za euro a dlh 19 miliónov
Na začiatku tretieho tisícročia sa Slovensko vyhrievalo na pomyslenom výslní. Zahraničné médiá ho opisovali ako stredoeurópskeho e…
Přípravy Vysočiny na dostavbu Dukovan pokračují přes blokaci dohody s KHNP
Přípravy regionu na dopady plánované stavby dvou nových bloků Dukovan pokračují, přestože zatím není podepsaná smlouva s vybraným…
Německo riskuje životní úroveň kvůli předčasnému dosažení klimatických cílů, říká CEO Amprionu
Německý cíl dosáhnout klimatické neutrality do roku 2045 má Německo stát 300 miliard eur. Podle generálního ředitele provozovatele…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.